Friday, February 20, 2009

Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation

Όταν είμαι πεσμένη κλικάρω youtube το video της Ζούγκλας με το Χατζηστεφάνου να τα χώνει άγρια ...όταν βαριέμαι αρχίζω τα search για make up. Με τα πολλά βρίσκω videos με διάφορους συνδυασμούς και απόψεις για διάφορα προιόντα και τάσεις.

Στάνταρ τάση για φέτος λοιπόν απ'ότι είδα είναι η λάμψη στο πρόσωπο.Πούδρες, make up, highlighters blabla και δε συμμαζεύεται.



 Gucci Show Spring Summer 2009

 

Πώς επιτυγχάνεται η λάμψη αυτή :

α. Με κάποια ενυδατική κρέμα ή βάση που προσφέρει παράλληλα λάμψη (μικροσφαιρίδια που αντανακλούν το φως)

b. Με κάποιο make up που προσφέρει λαμπερό αποτέλεσμα

c. Με κάποιο highlighter σε stick μορφή ή σε πούδρα

d .Με κάποια σκιά την οποία χρησιμοποιούμε σαν πούδρα

(Σε καμία περίπτωση glitter στο πρόσωπο, θυμίζει άλλες εποχές)

 

Είχα αγοράσει παλαιότερα ένα make up της Stila (Illuminating liquid foundation) για να πετύχω κάτι τέτοιο καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που δεσπόζει η λάμψη στο makeup...μετά από αυτήν την αγορά νομίζω οτι μπορώ να αντέξω τα πάντα :-P και να τι εννοώ: Το προιόν είχε ύποπτη μυρωδιά καμένου ζαντολάστιχου (της οποίας την ένταση υποτίμησα  πάνω στον ενθουσιασμό μου κατά τη δοκιμή) και δυο ώρες μετά την εφαρμογή άρχιζε να διαχέεται περίεργα αφήνοντας γραμμές στο δέρμα (ακατάλληλο για μικτό δέρμα ίσως..).Δεν έχω τίποτα με τη stila, αντιθέτως είναι πολύ καλή εταιρεία επαγγελματικών καλλυντικών (και έχω τιμήσει δεόντως άλλα προιόντα της) όμως αυτό το foundation ήταν κατά την άποψή μου χάλια.

Φέτος τίμησα τη mac αγοράζοντας τα Mineralize skinfinish natural και Mineralize skinfinish (πούδρα για φυσικό αποτέλεσμα και πούδρα για λάμψη).Αυτό που δεν έχω αλλά μου έκανε εντύπωση είναι το Mineralize Satinfinish SPF 15 Foundation της mac.



Το συγκεκριμένο make up της mac έχει μικροσφαιρίδια (?) υποθέτω που αντανακλούν το φως και στοιχεία που προέρχονται από ορυκτά (mineral make up) . Είναι για κανονικό-ξηρό τύπο δέρματος  και απ'οτι ισχυρίζεται η artist της mac όταν ρώτησα γενικά για τα minerals, βελτιώνουν την κατάσταση της επιδερμίδας.

Η τιμή στο site της mac είναι 28$ αλλά φυσικά υποψιάζομαι οτι στην Ελλαδα ξεπερνάει τα 30 Euros...

No comments: